ΑΔΕΚΕ

ΑΔΕΚΕ

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

5ο Ενημερωτικό Σημείωμα του αιρετού Ελληνούδη Γιώργου και της αναπληρώτριάς του, Κεσούλη Λεμονιάς

Θέματα:
* 24η συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ. Ενημέρωση για τα κενά και πλεονάσματα στην περιοχή μετάθεσης Σερρών όπως αποτυπώθηκαν στον πίνακα Γ για να δρομολογηθούν οι μεταθέσεις.
   * ενημέρωση για την σειρά διαδικασιών τοποθετήσεων σε οργανικά κενά  τις τελικές αιτήσεις συνταξιοδότησης που υποβλήθηκαν, ανά κλάδο
 
 Στις 22-06-2016 ημέρα Τετάρτη, στα Γραφεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Δ.Ε.) πραγματοποιήθηκε η 24η συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ  Σερρών με τα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης: 
 
Θέμα 1ο : Αιτήσεις αναγνώρισης προϋπηρεσίας εκπ/κών.
*Είμαστε σε αναμονή  διευκρινιστικών απαντήσεων για το θέμα αυτό από το Υπουργείο

Θέμα 2ο : Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου ή εργασίας.
*Χορηγήθηκε άδεια άσκησης ιδιωτικής εργασίας ή έργου σε 6 συναδέλφους, ενώ αποφασίστηκε να διερευνηθεί η αίτηση άλλου συναδέλφου λόγω ιδιαιτερότητας της ιδιωτικής εργασίας, για την οποία ζητά άδεια.

Θέμα 3ο : Τοποθετήσεις εκπ/κών που έληξε η απόσπασή τους από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ.
*Τοποθετήθηκαν στις μονάδες επιλογής τους μετά από τις  αιτήσεις που έκαναν στην Δ.Δ.Ε Σερρών
 
Θέμα 4ο : Εξέταση αιτήσεων εκπαιδευτικών για τον πίνακα μορίων μετάθεσης.
*Αποφασίστηκε κατά πλειοψηφία να μην δοθούν τα μόρια συνυπηρέτησης στο Δήμο Σερρών, σε συνάδελφο της οποίας ο σύζυγος έχει δευτερεύουσα εργασία στο Δήμο Σερρών ενώ είναι δημόσιος υπάλληλος με οργανική στο Δήμο Νιγρίτας, και δόθηκαν ομόφωνα τα μόρια σε άλλη συνάδελφο, της οποίας ο σύζυγος έχει μόνη δραστηριότητα το επαγγελματικό του γραφείο του στις Σέρρες. Στην πρώτη απόφαση μειοψήφησε ο αιρετός της ΔΑΚΕ.

Θέμα 5ο : Εξέταση αίτησης εκπ/κού για ένταξη σε ειδική κατηγορία.
*Αποφασίσαμε ομόφωνα να εντάξουμε σε ειδική κατηγορία συνάδελφο η οποία δεν ζητά βελτίωση οργανικής θέσης, αλλά να παραμείνει, σαν ειδική κατηγορία, στην οργανική της θέση.
 
Εκφράζουμε  έτσι και εμείς την αντίθεσή μας, στην μη επαναφορά του ωραρίου μας στα πλαίσια του 2013, όπως μας είχε υποσχεθεί τότε η τωρινή ηγεσία του Υπουργείου, στις συμπτύξεις τμημάτων, στην αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, στην κατάργηση της διάθεσης του τρίωρου για τους υπεύθυνους εργαστηρίων ΥΣΕΦΕ και ΣΕΠΕΗΥ, στην μείωση των ωρών διδασκαλίας κατά τρεις ώρες στις τάξεις των γυμνασίων με μόνη λογική την δημιουργία πλεονασμάτων, τις νέες αλλαγές στα ΕΠΑΛ που πιθανότατα έγιναν και πάλι με μόνο κριτήριο την δημιουργία πλεονασμάτων,  τον εξοστρακισμό από τα σχολεία χιλιάδων αναπληρωτών που τόσα χρόνια κάλυπταν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και  στην κοροϊδία του Υπουργείου για τον λεγόμενο εθνικό διάλογο για την Παιδεία. Η εικόνα των πινάκων θα ήταν τελείως διαφορετική, χωρίς αυτά τα τεχνικά  πλεονάσματα, αν δεν είχαν εφαρμοστεί όλες οι παραπάνω ενέργειες. Επίσης εκφράσαμε την δυσφορία μας για την έλλειψη σαφήνειας στις οδηγίες του Υπουργείου, για τον τρόπο που έπρεπε να συμπληρωθούν οι πίνακες Α από τα σχολεία. Ειδικά στις περιπτώσεις που 2 ή περισσότεροι  κλάδοι   έχουν την ίδια πρώτη ανάθεση, άλλα σχολεία διαμοίρασαν τις ώρες ισομερώς και άλλα τις δήλωσαν στον κλάδο που έχει στη δύναμή του το σχολείο, ώστε να μην εμφανιστεί υπεραριθμία. Λόγω ασάφειας στις οδηγίες και τα δυο είναι μεν σωστά, αλλά οδήγησαν σε λάθος πίνακα Γ που δεν μπορούσαμε αποτελεσματικά να διορθώσουμε. Για παράδειγμα, προέκυψε κενό για μετάθεση Φυσιογνώστη, ενώ δεν υπάρχει πια κανείς  στην Ελλάδα, αφού η σχολή καταργήθηκε πριν πολλές δεκαετίες.

Σας ανακοινώνουμε τον πίνακα Γ για ενημέρωσή σας μαζί με το ενημερωτικό αυτό.
 
Ο αιρετός της ΔΑΚΕ καταψήφισε μόνο την στήλη του Πίνακα Γ που ζητούσε τον  αριθμό υπεραρίθμων ανά κλάδο, στήλη που προστέθηκε φέτος και  η οποία δεν έχει λόγο να υπάρχει.
 
Τέλος, δυστυχώς από την σύγκριση του φετινού με τον περσινό πίνακα φαίνεται ότι ο αριθμός των μαθητών και μαθητριών στην Π.Ε. Σερρών είναι φέτος 8.639, μειωμένος κατά 600 σε σχέση με πέρυσι (6,5 %). 

Η ΣΕΙΡΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΣΕΡΡΩΝ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
 1. Υπολογίζονται  και ανακοινώνονται, τα οργανικά κενά - πλεονάσματα σε επίπεδο περιοχής μετάθεσης (μετά από την αποστολή του πίνακα Α από κάθε σχολική μονάδα) και αποστέλλονται στο Υπουργείο Παιδείας, ώστε να υλοποιηθούν οι μεταθέσεις.

2. Ανακοινώνονται οι μεταθέσεις από το Υπουργείο.

3. Υπολογίζονται και ανακοινώνονται τα νέα οργανικά κενά – πλεονάσματα (υπεραριθμίες) ανά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τις μεταβολές στο εκπαιδευτικό προσωπικό, λόγω των πρόσφατων μεταθέσεων. (Οι ΠΕ04 στην φάση αυτή εξετάζονται όλοι μαζί σαν ενιαίος κλάδος και στο αν υπάρχει υπεραριθμία και στην ρύθμισή της σε κενές ενιαίες θέσεις.)

4. Υποβάλλονται αιτήσεις από τους εκπαιδευτικούς, που επιθυμούν ή όχι να χαρακτηριστούν οργανικά υπεράριθμοι.

5. Ονομάζονται οι οργανικά υπεράριθμοι (εξαιρούνται των υπεραριθμιών όσοι εκπ/κοί ανήκουν σε ειδική κατηγορία και δεν επιθυμούν να χαρακτηριστούν οργανικά υπεράριθμοι).

6. Υποβάλλονται αιτήσεις - δηλώσεις προτίμησης σχολικών μονάδων από τους οργανικά υπεράριθμους, για οριστική τοποθέτηση.

7. Γίνονται οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων και τροποποιείται και ανακοινώνεται ο πίνακας των οργανικών κενών – πλεονασμάτων, καθώς επίσης και ο ονομαστικός πίνακας υπεράριθμων, μετά τις οργανικές τοποθετήσεις αυτών.

8. Υποβάλλονται αιτήσεις - δηλώσεις προτίμησης σχολικών μονάδων από τους εκπ/κούς, που επιθυμούν βελτίωση και οριστική τοποθέτηση. (Αφορά όσους υπεραρίθμους δεν τοποθετήθηκαν στην προηγούμενη φάση και το επιθυμούν,  όσους έκαναν αίτηση για βελτίωση οργανικής θέσης και για οριστική τοποθέτηση, όσους πήρανε μετάθεση στο ΠΥΣΔΕ Σερρών, όσους επανήλθαν από το εξωτερικό λόγω λήξης της απόσπασής τους και όσους έχουν μεταταγεί σε άλλο κλάδο.)

9. Γίνονται οι οργανικές τοποθετήσεις και διαμορφώνεται και ανακοινώνεται ο νέος πίνακας οργανικών – κενών.

10. Προκηρύσσονται οι υπόλοιπες κενές οργανικές θέσεις και υποβάλλονται νέες συμπληρωματικές αιτήσεις για οριστική τοποθέτηση.(Για τους ΠΕ04 όσες κενές θέσεις δεν ζητηθούν  από την συγκεκριμένη ειδικότητα, μπορούν να διεκδικηθούν και από τις άλλες ειδικότητες ΠΕ04 στην τελευταία αυτή φάση.)

11.  Γίνονται οι συμπληρωματικές οργανικές τοποθετήσεις. (Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ)

* Για κάθε διαδικασία μπορείτε να κάνετε αίτηση διόρθωσης λάθους ή παράλειψης σύμφωνα με την παράγραφο 15 του άρθρου 15 του Π.Δ 50/22-5-1996 : «τυχόν λάθη ή παραλείψεις στις αποφάσεις των συμβουλίων που αφορούν μεταθέσεις ή τοποθετήσεις εκπαιδευτικών επανεξετάζονται από τα ίδια συμβούλια, ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων. Η αίτηση αυτή που αναφέρεται στη διόρθωση συγκεκριμένων λαθών ή παραλείψεων δεν αποτελεί ένσταση και υποβάλλεται μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωση της σχετικής απόφασης. Τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια εξετάζουν τις αιτήσεις αυτές μέσα στις επόμενες πέντε (5) ημέρες και οριστικοποιούν τις αποφάσεις τους.»

**Θα ακολουθήσει και αντίστοιχο έγγραφο και για τα λειτουργικά κενά.

Τέλος, επειδή από μεριάς του Υπουργείου γίνονται συνεχώς αιφνιδιαστικές  ενέργειες και πιθανότατα θα  συνεχιστούν στην διάρκεια των θερινών διακοπών, θα θέλαμε όσοι δεν παίρνετε mail από την ΑΔΕΚΕ αλλά θέλετε να λαμβάνετε, να  στείλετε τα mail σας στο mail της ΑΔΕΚΕ  adeke.serres@gmail.com ή των αιρετών μας, για να μπορούμε να σας ενημερώνουμε.
Επίσης, παρακαλούμε τους συνδέσμους των σχολείων, να πάρουν τους αριθμούς των κινητών των συναδέλφων, ώστε αν χρειαστεί να γίνει κινητοποίηση μέσα στο καλοκαίρι, να είναι ευκολότερη η οργάνωσή της.

 ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
                                                                                                               Σέρρες 26-6-2016

Ελληνούδης Γιώργος
Αιρετό τακτικό μέλος ΠΥΣΔΕ, Τηλ. 6972348223, geoellin@yahoo.gr  

Κεσούλη Λεμονιά
Αιρετό αναπληρωματικό  μέλος ΠΥΣΔΕ, Τηλ. 6948531579, lemkesouli@gmail.com         







Δεν υπάρχουν σχόλια: